Wednesday, June 12, 2013

Orang-orang Pulau

Assalamualaikum...

haritu tiga hari aku berpeluang untuk menjadi orang Pulau Redang. duduk umah kawan ayah aku yang dah dianggap macam pak sedare. dia bagi duduk rumah dia, bagi makan, sebab orang pulau ni memang peramah lagi pemurah.

first naik bot dari Merang


lepas zohor terus ke taman laut. tak banyak gambar sebab aku rasa taman laut ni daranya telah direntap. so coral nya tak secantik dulu time first aku pergi dan ikannya pun dah tak ramai.

esoknya tu pergi teluk dalam. pergh lawa.

 untouched beauty.

sepetang kat situ, dah hangus mcm org pulau. pasir sangat halus dan putih, sampaikan adik aku sempat


hari ketiga pagi-pagi lagi dah tunggu bot nak balik. tapi bot sampai kol 11


 dari atas jeti

 pulau dari jauh

 kat sini aku tengok orang kampung happy je walaupun tak jadi doktor.




5 comments:

Ema said...

Yang mana best.
Pulau Redang ke Pulau Langkawi?

Fatin Nurashikin said...

i like ur last statement.. just as expected from omar ridhwan :)

o-r-b-s said...

Ema: omar rase la kan. Pulau Redangggg haha. tp x adil jugak, sbb omar baru pergi Langkawi sekali. tp dgr2 Langkawi tu syurga org shopping. eh ye x?

o-r-b-s said...

Fatin: alaaaa bese je *blushing haha

n41m 21kr1™ said...

ayat last,trbaikk!haha~