Saturday, June 15, 2013

Laki semua sama

Terkesan.

Laki semuanya sama. Tapi kenapa perempuan tak pilih je mane-mane lelaki dan jadikannya suami? Kenapa ada lelaki yang kerjayanya best dan ada lelaki yang kesempitan?

Laki semuanya sama. Sebab tu bila tengok kat kedai baju, sume laki akan pilih baju yang sama pattern, design, jenama dan saiz.

Laki semuanya sama. Tetapi perempuan yang berbeza dan unik. Laki sama sebab sumenye dari variasi keturunan genetik yang sama. Perempuan datang dari genetik yang lain-lain dan sebab tu sume perempuan tak sama.

Laki semuanya sama. So basically aku sama je dengan Liam Neeson, Barney Stinson, Rowan Atkinson, Morgan Freeman. Tapi knp mereka kaya dan femes, aku merempat? Aku sama je dgn Hafiz Naqiuddin, Na'im Zikri, Syed Nazirul, Hakimi Azfar, Azizzul Irfan, Mohd Najmi, Amin Syafiq, Umar Farouq, Taufiq Zaidi, Syahmii Salim, Zainul Fikry, tapi knp mereka pandai aku jahanam?

Laki semuanya sama. Kenapa pilih aku?

Laki semuanya sama. Abusive. Aggressive. Smoker. Soccer fanatics. Manipulator. Jahanam.

Laki semuanya sama. Pervert.

Tapi satu je tak sama.

Apa yang tak sama?

Lee Jong Suk.

Sentap.

Benci kenyataan sexist macam ni. Anti. Sama je dgn racist. Sempit.

1 comment:

tenku butang said...

hai.. salam kenal,
follower no.112
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog