Friday, March 22, 2013

Setahun

Assalamualaikum...

Lame bonar terasa hamba tak menulis. so kali ni hamba nak menulis lah. menulis secara kadang-kadang tak salah. sekali sekale kan. bila dah dua kali jd dua kaler. tiga kali jadi berkaler-kaler.

People of G5, the incredible classmates. setahun je pun baru kenal. tapi dah agak rapat macam lebih dari setahun. bond tu terasa. takde lah kuat mana, tapi kira okay la. makan same-same, keluar same-same, bahan org same-same. kdang-kadang jd bahan. tu la kot yang buatkan bond ni terasa. saling bahan membahan. saling tak suka kelas BEL. saling support dalam nk siapkan mastering.

tapi bila aku tengok balik, hmm. kita baru kenal selama setahun. tak cukup setahun pun. jadi aku terasa mcm kita tak cukup kenal lagi. aku secara jujur tak puas lagi nak kenal dengan G5. ape keje mak ayah, siapa orang yang paling dikagumi, etc, etc. aku teringin nak tau.

ada satu time tu belajar same-same dgn budak laki. tak belajar, sembang je lebih. time tu sume bukak cerita time sekolah. time tu la aku rasa mcm: "wow. mcm ni rupanya si kebon. mcm ni rupanya si lebai. mcm ni rupanya si akin. si na tu senyap je, pdhl legend gak kat sekolah" dan mcm-mcm lagi.

perempuan lagila. aku rasa setakat ni aku kenal nama dorg dan tempat asal. tu je. ape sukan yang dorg main time sekolah? wakil negeri ke? teringin aku nk tau. haha

tapi dalam masa terhad, tambah dgn kurikulum mencabar, tu mustahil.

ape pun..selamat maju jaya, kawang!




2 comments:

Norita Yusoff said...

terharu *lap air mata*

o-r-b-s said...

haha..kuat menganjing ni ita ni