Monday, April 30, 2012

Sumpahan Zaharie

Assalamualaikum...

Yea, aku kandas masa pertama kali test dengan JPJ untuk lesen kelas D. dan untuk tu, aku kenala repeat semula test tu untuk dapat lesen P kan? dan..aku dah repeat kelmarin.

masih ingat post Zaharie tu dulu? Zaharie ni tester JPJ aku masa test pertama jalan raya aku dulu. angkara tak puas hati aku kandas, terus aku tukar nama aku kat facebook jadi "ZAHARIE EMBONG". dan..tulis pasalnya kat dalam blog aku. haha. punyala gile tak puas hati mase tu.

kelmarin, sebelum test start, JPJ ade beri taklimat. 2 orang dari JPJ beri taklimat sikit-sikit pasal ujian ni la. dan..salah sorangnya aku kenal. aku kenal sebab namenye Zaharie Embong. orang yang kandaskan aku mase pertama kali tu. dendam kesumat dalam hati tak abih lagi bai. sume joke yang dia try buat aku tak rasa kelakar. tapi boleh pulak orang lain ketawa. aku je tak.

lepas taklimat, tunggu giliran untuk test. prosedur biasa la tu bila nak buat lesen. nak berlatih, kena tunggu giliran jugak. nak QTI, kena tunggu giliran jugak. tunggu, tunggu, tunggu. kadang-kadang tu sampai 3 jam tunggu. membazir mase btol larh.

dan sampailah giliran aku. cikgu PSM yang bertugas kat situ cakap, awak dapat kereta nombor 97, jalan B. 97? sounds familiar. cari kereta 97 tu, sah. demm. argh. kereta viva yang aku kandas haritu, sekali dengan Zaharie, tester yang kandaskan aku haritu. dalam hati aku tak putus-putus dengan ayat fuck apakah ini, fuck apakah ini. memang dalam otak aku burn pulak rm100 aku ari ni. argh.

lepas tu, bermula lah saat yang menentukan burn ke tidak rm 100 aku tu.

dan hasilnya


mase first test dia la tester, mase second test pon diala tester. sumpahan zaharie.

5 comments:

eny zahra said...

Ahhaha~ lawak2x tahniah da dpt lesen bro! :) walaupn terkndas mase fst test ~hehehe ^^

eny zahra said...

Ahhaha~ lawak2x tahniah da dpt lesen bro! :) walaupn terkndas mase fst test ~hehehe ^^

EyaAmran said...

aku rasa mu je emo lbih sbb kandas first time.. Zaharie Embong baik ape~~ huuuu

Anonymous said...

hahah. lawak.

:: Zahratu Billaurah :: said...

ahah, adik kak b2 ni. Alhamdulillah dah lulus tu. Omar sihat? Mirul ckp Omar dpt tawaran sambung bljr dkt Korea. Tahniah! ^_^