Monday, March 26, 2012

Flower ke-100!

Assalamualaikum...

takde pape isu pn yang nak dibangitkan. adela isu yang bermain dalam kepala, tapi mungkin agak harsh dan akan menyebabkan aku dilabel sebagai anti itu anti ini. so aku taknak la benda tu berlaku  buat mase sekarang. tapi nak umum kat sini yang aku dah ada 100 flowers yang masing-masing ada kekuatan tersendiri dan insya-Allah akan menjumpai apa yang dia tengah cari.

kenapa followers (kat blog aku, aku gelarkan mereka flowers) ni penting untuk blog?

well, ada orang kaitkan followers dengan traffic blog. makin banyak followers, makin banyak la orang akan lawat blognya. mungkin itu hipotesis yang dibuat oleh mereka.

tapi ada jugak yang kate bahawa followers yang beratur tu pun takkan jamin traffic blog tinggi.

walau ape pun, aku kaitkan followers dengan motivasi untuk terus berblog. followers ni bagi aku mereka yang hargai apa yang aku tulis, berkenan dengan cara aku menulis, dan ingin terus membaca tulisan aku. seriously, kalau aku follow blog orang, ni la antara sebabnya. berkenan dengan cara menulis mereka, hargai apa yang mereka tulis, dan aku ingin terus membaca tulisan mereka, sampaikan kadang tu aku tertunggu-tunggu bila mereka nak update blog.

semangat tu terus la membuak bila tengok orang komen entry aku ^^,

bagi flower ke-100 aku, yang gunakan nama eny zahra, blognya bertajuk  ^^sarang hae yoo^^, selamat maju jaya! straight A's dalam SPM tu satu permulaan yang cukup baik.

:)

4 comments:

Ema said...

no 99th..:((..tak ada rezeki nak jadi bunga ke 100

o-r-b-s said...

hahaha,
xde rezeki doh, nk wak gane..99th tu comel doh, kdg kenang ke 100th ag..haha

Ema said...

Ooohh..Tuan punya blog dah kenang ke flower yang ke 100 lagik..tak boleh nak kata apa dah.hik2

eny zahra said...

ups..rase macam ade org tengoh cakap pasal aku jep..hhaha~ i'm proud to be ur followr yg ke 100~ hhaha.. *smile* insyaAllah.. dan kehadapan tuan punye blog...thanx :) hhehe~ cmt maju jaya jugop