Friday, January 14, 2011

Sebab kenapa saya tak update blog

Para Follower,
Blog ::Perjalanan..::,
cakapsenang.blogspot.com
berdomain blogspot,
blogger,
internet darul hasil

Assalamualaikum...

Saya, dengan ini, mengemukakan kepada pihak tuan surat tunjuk sebab seperti yang diarahkan oleh tuan tempoh hari. mengikut perutusan yang sampai ke meja saya, tuan berkenan untuk saya mengemukakan surat tunjuk sebab kenapa saya tidak dapat update blog saya untuk kesekian tempoh.

Sebab kenapa saya tak update blog:
  • ketajaman fikiran saya untuk menulis sesuatu telah dibantut oleh kerja sekolah yang turut menuntut untuk disiapkan sesegera yang mungkin.
  • waktu sekolah saya yang habis lambat menyukarkan saya untuk duduk di depan komputer, masuk blogger.com dan klik new post. terpaksa utamakan kerja yang lebih penting seperti tidur dan korek hidung.
  • PC kat umah saya lembab mengalahkan siput sedut. ber-RAM 191 MB, kerja blogging sangat mengambil masa dan membantu penularan wabak 'malas' dalam salur darah saya
diharap agar pihak tuan membaca surat tunjuk sebab saya ini dengan hati yang luas terbuka demi menjaga keharmonian rumah tangga komuniti blogger Malaysia.

1 comment:

eiela said...

utamakan apa yang patut didahulukan. gud luck ok..

Latest Entri :
Tingginya Martabat Seorang Ibu