Sunday, December 5, 2010

Taggies~ :D

Assalamualaikum...



tak tau laa masih wujud budaya taggies-taggies ni dlm dunia memblog..dah lama aku tak dapat tag..thanks ya, aisyah.. :)

1.benda yang paling penting dalam hidup aku ialah :
>paling penting of course la oxygen..8 electron, 6 valence electron, have to receive 2 electrons in order to archieve octet bla bla bla.. *missed cg Zul..hoho..*

2.benda terakhir yang aku beli guna duit sendiri :
>top up RM5..skang tinggal brape sen ag..hoho..

3.tempat perkahwinan dan tema :
>simple..kalo bleh nak akad & nikah je, xperlula jamuan-jamuan, bersanding-bersanding dan segala bagai..*joking. :D*

4.adakah aku sedang bercinta :
>kalau aku kate..emm..ye..?hahak~

5.berapa lama aku akan mencinta pasangan aku :
>tak boleh nak janji pape..ALLAH knows best.. :)

6.novel/buku/majalah yang baru aku beli :
>aku tak beli pon objek-objek kat atas ni..menyemak je..hoho..

7.antara mak dan ayah yang mana lagi mesra :
>umi, of course..kate orang anak laki rapat dgn mak diye..hehe..

8.orang yang betul-betul nak jumpa dalam hidup aku :
>Muhammad bin Abdullah SAW

9.adakah aku basuh baju sendiri :
>aku tolong tekan je mane-mane butang yang patut..pastu mesin basuh tu yang rajen nk buat..aku pon..entah? biar la diye, tengah-tengah beliau rajen tu..

10.dimanakah tempat yang aku betul-betul nak pergi :
>out of Jannatul Firdaus, beautiful forests around the world..aku tak suke city, rimas..hoho..

11.pilih satu peluk/cium :
>non of above.. :)

12.beritahu 3 benda tentang orang yang tag aku :
>pendiam?
>seorang anak kepada pegawai polis *ayat buku. heh.*
>namenye, aisyah. :D

13. 8 lagu yang aku suka dan selalu dengar :
>Aerosmith-I don't wanna miss a thing..
>30 seconds to mars-Beautiful lie
>30 seconds to mars-from yesterday
>maher zain-barakallah
>maher zain-insha Allah
>6ixth sense-menyesal
>MCR-the ghost of you
>nelly-just a dream
knpe xde lagu korea pon? o.O

14.5 blogger yang dipertanggungjwbkan utk jwb tag ini :
>rasenye tak perlu tag org laa..haha..

No comments: