Monday, December 27, 2010

Entry Penyertaan Bloglist Dauspozi.com

Assalamualaikum...


Dari manakah korang kenal blog Dauspozi.com?
Dari facebook fan page blog tersebut. lagi terkejut bila tau si daus ni 16 tahun, duk kat Kuala Terengganu. same age, same place. haha.

Kenapa korang nak join blog list Dauspozi.com?
saya yakin dengan keberadaan blog saya dalam bloglist Dauspozi.com, stats saya akan lebih meningkat, para blogger akan tinggalkan jejak kat blog saya, dan  saya dapat mengenali lebih ramai para blogger, sama ada lelaki, perempuan, same age, same place, atau sebagainya. *ade gaya YB tak?*

Apakah tujuan sebenar korang menulis blog?
serius mula-mula aku cuma nak tulis tentang life aku jep. tak nak campur hal lain pun. macam blog peribadi gitu. tapi sejak aku tau blog dauspozi.com *bukan nak bodek, serius*, aku tau, blog aku perlukan satu nafas baru. last-last aku renovate semula ::Perjalanan.. ::, buat akaun Nuffnang, dan terus blogging dgn campur sikit isu semasa, contest, dan sebagainya.

Siapakah 3 blogger yang menjadi sumber inspirasi korang?
emm..
Ben Ashaari *serius mula-mula aku ingat beliau ni sombong*
Adam Haiqal *grafik agak best*
Fuad Syazwan
*daus on the list, tapi amboh ltok mu, daus.bahaya. =.=*

ok. siap.

2 comments:

Dauspozi said...

Makasih banyok bro sebab join.. aku add doh blog mung dlm list aku.. hehe

Laksamana Omar said...

haha..back to you, mr daus..haha..