Wednesday, December 8, 2010

Come on, dude.

Assalamualaikum...

We have more works to do but less time remaining. the school holiday is almost end. the annual corporate report, form 4 subjects, oracle thinkquest,  and other chores. ohh. too much works that need to be completed. next year, SPM. *worried* .

aku sedar, banyak masa aku habiskan untuk bermain-main. tapi, mustahil nak tarik semula masa yang dah berlalu, kan? benda yang paling jauh kata Imam Ghazali ialah masa yang telah berlalu. benar dan tiada yang benar melainkan yang benar sahaja.

FACEBOOK kadang-kadang best kadang-kadang tak best. tapi yang pastinye, MELEKAKAN. bagi aku la. tapi boleh tau isu-isu semasa jugak. tu pentingnya FACEBOOK. tapi kan, kite kadang-kadang tak boleh nak beza antara isu semasa dan politik.

dah dah. aku dah start melalut dah ni. nak buat macam mane, tak ade idea. hoho.

come on, dude.
do what should you do.




 *selingan sahaja. hoho*

No comments: