Friday, September 3, 2010

Memupuk kerajinan.. :D

memupuk kerajinan tu, bukan la satu perkara yang simple. tambah-tambah bile mim alif lam sin tu dah lama bermaharajalela dalam diri. aku tau aku malas. sume orang malas, tapi, tapi la kan, sume orang ade tahap kemalasan ye. depends laa kan? yang nak SPM tu, tau-tau la. sifat malas tu kena kikis. take notes ye cik along, cik farah serta cik sarah.

rajin. rajin tu ape, eh? rajin, menurut kamus dewan edisi ke-6, *haih. macam la aku ni berbahas. cut.* ok. back to the question. rajin tu ape?

malas tu pun ape, eh sebenar-benar? haih. payah la kalau macam ni.

pada pendapat aku la kan, pendapat aku, bukan pendapat korang. malas ngan rajin ni 2 sifat yang bertentangan. sangat kontra. macam mane nak jadi rajen? jangan tanya aku, sebab aku baru je nak tanye korang. heh.

sebenarnya la kan, aku sedang cuba memupuk kerajinan mengupdate blog dlm diri aku. payah betulla nak update blog. aku pun tak tau kenapa. korang tau? haizzz.

satu lagi cabaran untuk jadi rajin. cuti dah bermulaaa~~ maknanya tak perlu datang sekolah, tak perlu susah-susah gosok baju, tak perlu payah-payah nak tunggu van. tak perlu jadi rajin. heh.

anyways, kerja cuti terancang dah datang dgn bergaya sekali. kena rajin nih. add math aku..? haih. kena rajin ni. tak pe la. i'm planning to be IMBA for this final year exam. insya-Allah, korang akan tengok muke aku dlm kalangan orang berjaya tahun hadapan. muahahaha!!!!

got to go.
may Allah bless.
shawal is coming soon. ramadhan is going. may we meet again.
assalamualaikum.

1 comment:

uwmaisarah said...

gua pun kena jugak ke? aish! haha