Saturday, September 25, 2010

huk3.

still tersentak. bile dapat msj tu, tersentak jugak. tak sampai 12 jam aku tulis, dah ade yang perasan. betul la pepatah: siapa makan cili, rase la pedasnya.

kate beliau, takkan maafkan aku sampai mati, kire kat padang mahsyar. rasenye tak de sesape pon nak melutut merayu awak maafkan saye.

*sigh*
most of all, bukan anda je ade perasaan. bukan saye je kene jage perasaan anda. jujur, saye puas. sakit yang awak datangkan kpd saye, awak tak kire. yang awak kire perasaan awak. hati awak. saye? perasaan saye? hati saye? 

saye rase, saye tak kacau pun idup awak. saye cume tulis kat blog saye je. nama awak saye tak sebut, kelas awak saye tak sebut, identiti awak pun saye tak dedahkan. so what's the big case? cut it off la. =,=

*terpakse draft -kan post terbaek bulan ni demi mengelakkan sebarang kesulitan.*
and also, rasenye aku patut mintak maaf. maaf kpd sume reader ye, abaikan je ape yang anda sume bace tadi punye post.

No comments: