Sunday, August 22, 2010

Ooohhhh! $

Memulakan bicara pada pagi ini, satu berita paling mengejutkan telah diterima. aku difahamkan bahawa akan diadakan suatu acara yang sangat tidak digemari oleh segelintir golongan pelajar. Rata-rata pelajar begitu tertekan dan stress bila diadakan acara itu. ramai juga yang bertanyakan sebab dan akibat daripada acara tersebut.

Exam: 8.00 am-10.00am, chemia & 11.00am-1.00pm sejarah. dan, aku masih tak mengulangkaji satu habuk pun. haha. takpe la, goreng je nanti..goreng semase exam kan satu tindakan yang bagus..haha

Itu la rahsia pelajar 'cemerlang' macam aku. haha. takpe, bukannya SPM. OTI2, a.k.a. [also known as] ujian main-main.

Oh, dah lame rasenye tak update. dah bersawang blog ni. atas kesedaran itu la, aku berusaha menghadap apa yang dinamakan HTML kat Blogger ni, dengan bantuan budak cute Fini Zulkifli. Serta tutorial yang cool kat internet. Terima kasehhh! Jasamu kukenang. haha.

okey la, dah lambat dah ni. aku kena pergi mandi dulu la. nanti nak pergi sekolah pulak. haiz. nak study la jugak sikit kan..walau tak banyak pun, sikit jadila..

okie dokie, chiow!
Assalamualaikum.. :)

p/s: sila komen drastic change of my blog. jasamu dikenang. haha.

No comments: