Friday, April 30, 2010

Dush! Argh!

Malam Sabtu yang kering,
30 April 2010.

alhamdulillah, sume dah selesai. segale konflik yang menghantui fikiran selesai. segala perbalahan dapat diselesaikan. haha. tak susah pun. pergi je mintak maaf. slow talk kat dye. mudah dan easy. mari bermaafan tanpa mengira sape salah. tu yang terbaek. :D

oh ye, tak mudah mengurus sebuah persatuan seperti PUM. susah, mengabihkan mase, mengabihkan tenage. mengusutkan fikiran, mengusutkan urat saraf. fuh. amat meletihkan. ingat senang jadi seorang ALP? ingat senang nak puaskan hati sume ahli? ingat senang nak suruh orang sukakan kita? nak-nak kalau ahli tu tak beri kerjasama yang penuh. tak datang perjumpaan, tak bertugas, tak amanah.

sape suruh rajin-rajin daftar untuk PUM? takpe. tahun ni je. tahun ni je aku bersusah payah, bertungkus lumus, berhempas pulas mengurus sebuah persatuan bernama PUM. semoga Allah memudahkan semua urusan. amin.

tapi, kami berjaya mengadakan kejohanan futsal yerp. time kaseh kepada sume pihak yang memberi kerjesame yang amat baik.

2 Mei 2010.
Sports Planet.
Datang, jangan tak datang.

heh. aku sibuk urus PUM, sampai tak masuk kelas. sampai tak buat keje sekolah. gila.

oh, minggu kokurikulum baru je abih. sabtu, ahad, isnin dan selasa lepas. hari selasa -la yang aku xleh lupa. hari selasa, ade pertandingan kawad kaki. seperti bese, aku jd salah seorang peserta bagi persatuan Pengakap. :D

ade gerai jualan. nampak hebat dan gah. tapi, PUM tetap dapat sambutan yerp. jangan riak. dosa. :).

nak dijadikan crite, aku pun menang la pertandingan membaca berita. tapi, medal yang aku dapat tertebeng "pertandingan membaca cerita". gila.

1 comment:

mira akj said...

cbuk ngt.,,zz...sbr..dugaan sllu dtg..