Sunday, March 14, 2010

action speaks louder than words la kawan.

Pagi Ahad yang agak cerah, [eh, dah ari ahad?]
14 Mac 2010.

assalamualaikum sume! lame tak jumpe? lame betul aku tak coret entry2 kan lam blog ni? heh. aku bukannye malas, jauh sekali terlalu sibuk. cume, semangat nak mem-blog tu hilang. camane tu? entah? aku pun tak tau camane semangat tu hilang. tapi kan, ari ni dah ari Ahad.. :( cepat btol mase berlalu dan pergi..kerja rumah aku yang berlori-lori tu setakat ni maseh belum disentuh..yeay!

lepas cuti, tov. tak hairan sangat la kan, tov je baru. bak kata cikgu biology la, lebih baik awak fail skarang dari awak fail mase akhir tahun nanti. benar. tiada apa yang benar melainkan yang benar belaka. heh.

okey. kebelakangan ni, aku selalu je sedih. heh. aku pun tak tahu lar kenape. seksa betul lar sedih-sedih ni. mungkin aku je terlebih emo kot? pape lar.

"the so-called-person."
jeez. yang ni buat aku nak bunuh diri. hina eh name aku? jijik? kalau anda benci aku pun, cukuplar dengan benci aku. tolong jangan benci name aku. mak bapak aku hampir bergaduh sebab nak beri name aku. tuk ki aku siap panggil aku "umor" instead of "omar". mudah je anda semua perkecilkan name aku eh? aku sedar, name aku takla segah, takla sehebat name anda. tapi tu name aku.

tu lar aku kate, mudah je aku sedih leni. mudah je aku terase hati leni. leceh betulla maen sedih2 nih. kan bagus kalu kite takde hati perasaan? tapi tu lar..

"action speaks louder than words."
don't ever say sorry if your actions tak menggambarkan anda betul-betul sorry. don't ever say benci kalau actions anda tak menggambarkan anda btul-betul benci. aku lebih cenderung untuk perhati 'actions' dari 'words'. jangan sembang berapi, tapi tindakan takde.

dont take heart with this entry. i din't mean to hurt anybody. no offense.

No comments: