Thursday, January 28, 2010

jumaat dan sabtu datang lagi!

Khamis yang majal,
28 Januari 2010.

yeay! cuti datang lagi! setelah seminggu berhempas pulas menyiapkan homework, setelah seminggu merempuh add math, setelah seminggu bergelumang dengan situasi yang tertekan, kini jumaat dan sabtu datang lagi. hebat. rasenye dah lame aku tunggu jumaat dan sabtu. fuh.

kelmarin, 27 januari 2010, along kite, maryam secara rasmi telah bergelar budak tingkatan lima. heh. dengar-dengar budak tingkatan lima ngan tiga ade TOV?

luqman hafiz bin md. hazani. salah seorang sahabat aku. 2al-ikhlas, 3al-ikhlas dan 3 minggu di 4al-ikhlas. dan sekarang, beliau akan ke SBPI batu rakit. rasenye terlalu banyak kenangan yang dilalui bersama, -kan?

good luck di batu rakit. walaupun aku rase cam nak halang mu dari pegi je, tapi mu nok g. aku xleh halang, dan aku takkan halang. suatu tindakan yang gila kalu aku halang mu pegi. ya. setiap pertemuan akan disusuli perpisahan. itu hakikat kehidupan. kehidupan itu gila, dan gila itu unik.

-now i know what is 'kene tinggal' mean.-

No comments: