Wednesday, January 27, 2010

agak lama tak post sesuatu, -kan?

Rabu,
27 Januari 2010
5 a.m.

Agak lama aku tak post sesuatu pun dalam blog ni kan? tajuk pun tak bertukar, template lagila. dalam kata yang lain, blog ni dah berhabuk, -kan? berikutan tu, aku rasa aku dah hilang skill menulis. heh. betul ke tak? mana aku tau. aku rasa betul.

banyak betul perkara yang berlaku. bermula dengan peristiwa aku ditawarkan ke sbpi temerloh, dapat duit yayasan terengganu, dapat jawatan pengurus pemasaran, perpindahan secara beramai-ramai kawan-kawan aku, dan pelbagai lagilah.

ish3. ni la akibat terlalu malas meng-update blog. pagi2 bute dah depan pc. kerja umah berlambak-lambak. gila ka? aku pun tak tau la nak cite ape. banyak sangat yang berlaku, sampai aku tak terciter. entahla kawan..

takpela. yang berlaku biarkan ia berlaku, dan hadapilah yang akan berlaku. tu je lah. tunggu post seterusnye untk aku menciterkan sume-sume yang berlaku. tu pun kalau aku rajen. kerja umah banyak bro..

No comments: