Monday, December 21, 2009

Mana berita Konvensyen PR?

Malam Isnin yang dingin,
21 Disember 09.

aku ni bukan la seorang yang rajin, namun amat berminat dengan politik. tapi setakat ni takde lagi terdetik nak jadi ahli politik suatu mase nanti. dengan minat tuh, aku pun bukak la laman-laman web media perdana seperti Berita Harian dan Utusan. aku jugak bukak laman-laman web media alternatif seperti Buletin Online dan Harakahdaily utk membanding beza antara berita-berita itu.

tapi yang aku terkujat sangat, kat media alternatif terpampang berita konvensyen PR. whatt? PR dah ade konvensyen ke? knape mase aku bukak laman media perdana takde pun berita tuh?

oh. ni la diskriminasi media. sangat kecewa dengan media kita.

No comments: