Tuesday, November 3, 2009

Tanpa tajuk.

Hari selasa yang cerah,
3 november 09.

ahh. aku tengok blog orang lain suda pon di update. tinggal blog aku je. ish..tak boleh jadi nih. aku pon kene update jugak la. takkan nak tunggu blog ni berkarat bru nak update balik? oh tidak..tak sanggup..aku tak nak laa blog aku jadi cam blog hafizi tuh, yang popular dengan gelaran blog khazanah. tahniah.

seperti biase yang menjadi kelaziman masyarakat form 3 sejak zaman berzaman, kegiatan ponteng dan tembor atau kata lainnya balik awal menjadi kebiasaan. aku, seperti biase, melibatkan diri dalam kegiatan ponteng. bukan nape, kat skolah tak de program yang berjalan. mungkin ade, tapi atas kertas saje la.

contohnye, hari isnin (maren r) aku pegi skolah, dengan harapan akan dapat sesuatu, walaupon sedikit. tapi, ape yang aku dapat hanyalah kebosanan dan keboringan. huh. ape nak jadi.

tu la naseb orang yang habis pmr. tak tahu nak buat nape. mungkin orang yang nak ambek pmr ta0n depan melihat kemerdekaan selepas pmr. tapi, bersedialah untuk hadapi kebosanan seadanya.

tu je ar..

- benar, manusia sering melakukan kesilapan. namun, sebahagian kesilapan yang dilakukan dapat dielakkan. sendiri mau ingat la -

2 comments:

fatin =D said...

dop bes g skoloh op..boring yg amat..huh

M@r W@n said...

yup..stuju yang amat..mmg boring ar..duk umoh pon kdg2 boring gok..hmm~