Friday, October 16, 2009

Aneh. aneh betul.

Assalamualaikum...

perasaan aku ketika ini, amat aneh. aneh sekali. dapatkah anda bayangkan yang anda mengharapkan kematian datang menjemput anda? dapatkah anda menjiwai perasaan aku yang ketika ini mengharapkan aku mati dibunuh sahaja?

ahh. kehidupan. terlalu banyak onak duri. kadang-kadang aku merasa aku menjadi liabiliti kepada orang lain. kadang-kadang aku merasa aku menjadi beban kpd orang lain. aku insan yang lemah.

dan pada kadang-kadang yang lain, aku berasa luga dengan sume orang. aku meluat dengan sume orang. aku jugak berfikir, hidup keseorangan pasti lebih mudah dr hidup dengan manusia lain. kepakaran yang ada pada sume manusia ialah menyakitkan hati. sume orang pandai menyakitkan hati. pasti ada yang menyakitkan, disakitkan, barulah situasi disakiti akan berlaku.

ya. aku kadang-kadang amat berharap agar aku mati dibunuh. aneh, bukan?

4 comments:

syauqatul wardah said...

omar : ya. aku kadang-kadang amat berharap agar aku mati dibunuh. aneh, bukan?

kjp,kak b2 nk gi ambik pisau,duk situ diam2, jgn lari agi

kesiannye bdk ni,gangguan emosi ^_^ mmglah dik, mmg dkt dunia ada org yg menyakitkan hati tp tu sume atas kite nk fikir sgt ke atau pun x. baik x pyh fikir kalau kite fikir sgt kite pula yg sakit hati. ceria2kn hidup anda

fatin said...

bkpe omar ey? ade masalah ke? fatin pun rase aneh bkpe omar jd gini..sgt aneh

M@r W@n said...

entahlaa,,
bese r,,
knk2 meningkat remaja kn,,
ade masalah emosi sket niy..
tp xpe,,
emosi sy msih stabil k..
jgn pike bkn2..

royalblizz said...

ya Allah bkpe plok lah pikir cam tu..memang lah dlm hidup nie ad cabaran nye tapi klu sampai brharap mati di bunuh tu memang melampau!!! cuba pikir klu ckp cam tu same lah jugak mcm kite mengeluh atau tidak menghargai ap yg tuhan bagi pada kite..kite memang boleh mengeluh tapi berpada-pada lah...ingat lah bahawa sesungguhnya Allah tidak akan memberi musibah yg tidak tertanggung oleh hambanye..sesungguhnya Allah itu maha penyayang,jadi jangan pikir yg bukan2 ok..hidup nie mestilah always think positive..so jgn tekan2 angat lah yerrr...