Friday, September 11, 2009

Some updates!

Assalamualaikum...

aku dah bosan tengok template yang lame. aku jugak bosan tengok tajuk yang lame. tak tau la pembaca sekalian camne pulak. atas sebab tuh, aku pon mencari-cari templates yang boleh dikatekan sedap mate memandang. mata aku la. mata korang sume aku tak kisah. haha!

tajuk blog ni pon dah diubah. yela, tanpa perubahan macam mane kite nak maju kan? jadi untuk maju kehadapan, kite haruslah berani membuat perubahan. cis. cakap macam orang politik pulak. daripada 'mengaum!', aku tukar ke unDescribeable. amat jauh sekali. mula-mula bahasa melayu, kendian bahsa inggers pulak. heh!

pape pon, teruskanlah menyokong blog nih. dan aku tak jamin templates dan tajuk ni akan bertahan lama. haha!

No comments: