Saturday, August 8, 2009

Sumai Suite Hotel...?

Assalamualaikum...

wah..aku wak sedikit aktiviti blog-walking jap td. nampaknye, ade yang mengutuk, mempersenda tak kurang juga meluahkan perasaan dalam entri memasing. huh..

baru-baru ni aku pergi ke Sumai Suite Hotel, sebelah Primula je..aku pegi situ bukan nak bercuti ke, hapa ke, tapi aku dijemput untuk menyertai satu kem. name ye Akademi PMR siri 5 09. entah ape2 name laa.


haha. bukan nak bangge, tapi aku antare peserta paling lewat. hari pertame tuh, ade taklimat untuk para peserta la. majoriti pelajar dari SMKA Tok Jiring. Ade 19 buah sekolah yang terlibat lam kem tersebut. antaranye termasuklah SMKA Nurul Ittifaq, SMKA Wataniah, SHAMS, SMK Kompleks Gong Badak, Imtiaz, SMKA Durian Guling.

lepas tu, peserta dibahagikan apartment. lelaki sekali lagi tidak membawa banyak masalah, kerana kesemua peserta lelaki diletak dalam satu apartment. ini membolehkan kite mengenali sume peserta dalam satu mase.

malam pertama, ade bacaan yaasin sempena malam nisfu syaaban. slps tu, kelas math dan sukar dipercayai, aku la MC bagi kelas tu. agak nerveous la. aku berpeluang mengenali cikgu-cikgu math yang pakar dlm bidang tuh. antarenye cg reduzan, cg abdul halim koh dan cg hisyamuddin. kesemua fasi bagi sesi tu berjumlah 6 orang.

lepas tuh, mase untuk tido.

hok aku suke nye pasal kem ni, aku dapat mengenali ramai rakan baru, dari pelbagai sekolah. ade yang perangai gila2, serius dan hensem. aku jugak dpt kenal dengan guru2 yang pakar di bidang memasing. dpt banyak tips beb..dan sedikit pasal soklan trial. haha.

emm..yang buat aku tak puas hati nye, kenape kali ni, peserta tak diizinkan ke pantai? sedangkan siri lain, peserta diizinkan ke pantai pulak? huh. bukan jauh sangat pon..

jd, harapan aku agar kite semua diberkati Allah, diberi yang terbaik dari-Nya dan semoga perhubungan awok-awok kite sampai ke hujung nyawe! haha..

-diqqin-hasif-fahmi-safwan-aiman-solah-faiz hilmi-syafiq imran-hanif-dan ramai lagi-

4 comments:

- m!ss_yaNa - said...

akak jumpe omar masa kat sana..
hehe~~

Omar said...

haha..
ye ke akk nmpk omar?
saloh org kot..
haha..

Ema said...

Kalu omar rase kuat stamina g ah jln pantai..
Susoh nok jln pantai..pasir yer mendp ngat.
nok pengsan rase jln..

M@r W@n said...

haha..
mendap ke?
entahlaa..
ekpon bosan tekk
duk la sumai je..
kdg2 bwk laa g pantai..