Friday, March 27, 2009

Minggu lepas...

Assalamualaikum...

Ahad. Isnin. Selasa. Rabu. Khamis. Jumaat. Sabtu.
adalah hari-hari dalam seminggu. Hari Jumaat dan Sabtu adalah hari cuti umum di negeri Terengganu.

ehem. entry kali ini bukan hendak berbicara tentang hari, [aku yakin sume pembaca telah maklum tentang hari-hari dalam seminggu] tetapi ape yang telah berlaku kepada aku sepanjang minggu lepas, iaitu seminggu selepas cuti pertengahan penggal. Hari Jumaat [20 Mac 2009] berlaku satu peristiwa yang menyedihkan, menyayatkan hati dan amat "pathetic".

peristiwa itu membuatkan aku tergamam dan tiada mood buat beberapa hari. Ari sabtu, ahad, isnin dan selasa menjadi mangsa. aku tak bersemangat utk ke mana-mana, hatta ke tandas sekalipun. ke sekolah? lagi la. akan tetapi, aku kene pegi jugak. bukan ke aku ni sorang pelajar? kerje umah? sume tergendala.

emm..tapi sume tu hanya pada hari sabtu, ahad, isnin dan selasa saje..hari rabu n khamis aku molek doh...emm..dah setelkan dengan diye...egh..entahla... pokoknye, masalah aku dengan diye dah setel..aku lege ah..

tu la..banyak dugaan dan cabaran...

No comments: