Saturday, March 28, 2009

Cinta Ini membunuhku

Assalamualaikum...

mase aku takdok mood aritu, [rujuk post sebelum ini] aku kerap kali melayan lagu ni. lagu ni nak kate sedap tu, sedap la jugok. lagu ni dah lame. tapi mungkin seni kata-nye yang amat 'ngam' dengan mood aku..terimalah, D'Masiv dengan Cinta ini membunuhku. [tajuknya pon amat ngam dengan aku]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kau membuat, ku berantakan.
Kau membuat, ku tak karuan.
Kau membuat, ku tak berdaya.
Kau menolak ku, acuhkan diri ku.

[#:]
Bagaimana, caranya untuk,
Meruntuhkan, kerasnya hati mu.
Ku sadari, ku tak sempurna,
Ku tak seperti, yang kau inginkan.

[Reff:]
Kau hancurkan aku dengan sikap mu,
Tak sadarkah kau telah menyakiti ku.
Lelah hati ini meyakinkan mu,
Cinta ini, membunuh ku.

[#] ~~ [Reff]

[Interlude]

[Reff]

Woo… Hu~u… Haa…
Lelah hati ini meyakinkan mu,
Cinta ini, membunuh ku.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jiwang, kan?

3 comments:

n41m 21kr1 said...

salam bro!!!mmg `MemBuNuH' arr...

..nAiz.. said...

hoh0oo...parok ar mu...
mu tuju k pie orr???

Tuan Umah! said...

haha..
mcm mg kabo ah..

tuju ke piyer??
uwm..ala..wak xtaw...