Monday, March 16, 2009

6 perkara penting

Assalamualaikum...

Cuti Sekolah datang lagi. cuti sekolah pada kebiasaannye memang menyeronokkan. namun, terdapat beberapa perkare yang perlu aku fikirkan sepanjang cuti ni.

Kerja Sekolah
ahh. cuti terancam menjadi trade mark cuti kali ni. sebab itula perkare pertame yang perlu aku fikirkan pada cuti ni ialah keje umah. kerja rumah yang dikirim banyak! bukanlah terlalu banyak, memang boleh siap tapi cuti adelah cuti, kan??

OTI 1
satu lagi perkare yang perlu dirisaukan. aku difahamkan, seminggu selepas cuti ni akan diadakan ujian OTI 1 buat pelajar tingkatan 3 SMKATJ. jadi, cuti seminggu ni la mase yang paling baek untuk melakukan ulangkaji kan?

Ketiadaan awok-awok TB
ahh. bile fikir je hal ni, rase tak bersemangat datang manimpa.

Kerja-kerja kursus
kerja-kerja kursus bagi matepelajaran geografi, sejarah dan perdagangan selalu menghantui aku. bagi matepelajaran sejarah, aku dah gi muzium...dan...telah dapat siket input. kene pegi skali g nampaknye...

Kawan-kawan
ahh. rase sedikit terkilan dengan kawan-kawan aku. hmm.. =,="

Cuace
tengok, 3 hari dah ujan. petang ni baru serik...hujan pulok kot...

tu je...
ahak

4 comments:

uwmaisarah said...

rindu nk wt krj kursus geo..huhu~
best ngat...wt mmolek!

gluck 4 OTI 1! biar dpt 9a lalu..hik2

farahlikescookies said...

fuuh.
rindu nk wt keje kursus goe gk.huhu

i do not really love history's subject((lower form only.upper form punyer best.huhu))
but my "kerja kursus"last year i've got A on history.haha
siap full marks lagik.
pdhl cg.azizah susah nk dpt fuuh owh.haha
wt molek omar.
jgn sbb keje kursus yg jadi cacatkan result kekgi
kekgi tgh2 thn ade ar wt kes xsiao keje kursus.thn lps rmai org laki wt gtu.
omar jgn ikut perangai mereka2 tuh ye.

Ema said...

Omar g biler?
Kalu hujung minggu,baik omar g skali g..kalau rajin.

Tuan Umah said...

[sarah]
keje kursus geog..hmm...sdap ngak ke wak keje kursus tuh?? nampak cam xbest jew...thxx 4 da wish..tp 9a susoh sket da..buleh nk wak, tp wi pluang ke org lain lu ah...

[farah]
oh..no probs..kkg siap ah..sket gi..haha..

[salma]
mmg gi ujung minggu pon...malas ah..ambik hok geng2 salma doh la...bleh x ni??