Saturday, February 7, 2009

Ahh...Tov dah abis, kelegaan yang tak sepatutnye dikecapi

Assalamualaikum...

Al-Fatihah buat saudara kite yang terkorban di Palestin

erm...lame eh blog nih x diupdate? ye r..lame2...sumenye disebabkan prekse tov bebaru nih laa...seminggu lamenye aku membace buku dan membuat ulangkaji...dan...bagi tov kali nih, aku target akan mendapat 9a..(confident nih) heh..buleh caye ke aku dapat 9a tov?

oh..dan terima kasih laa wak sume yang telah memberi kate semangat kepada aku..bagi tov nih la. smoga korang dilimpahi rahmat Allah sentiase yerp...ape lagi ek? esok mmg skoloh akan bermule..dan kertas prekse tersebut akan dibahagikan laa...mase tuh la aku tahu result aku...minggu depan aku agak mmg akan bincang sal prekse..ustaz pai aku doh bunyi doh, sape hok tak bawok kertas pai, akan diberi upah...

hoa...bahye ustaz nih...namenye ustaz Ahmad Ridzuan b. Salim. baru pindoh ke kuarters kat skoloh aku beberapa ari nih. selame nih ye duk kat padang nenas, aku dengo2...

ok lah. kat kelas aku lok. mmg takde ape2 yang luarbiase yang berlaku kat klas tuh. namun, ade kesilapan kat senarai guru mengajar kat depan tuh...antare kesalahannye ialah, Pai-Ustaz MohdRidhwan. Bi-Pn Rosidah Ismail. SJ-Pn Azizah Embung. Suke ati mak bapak beliau je kn? pinda name orang sesuke ati? sebenarnye, Pai klas aku diajar oleh Ust Ahmad Ridzuan. Bi-rosidah Othman. Sj-Azizah Embong. heh..kesalahan kecik je benonye...

tu je lah.
malas nk tulis panjang berjela.

3 comments:

el_ya said...

bg0s2,.

insyaALLAH leh 9a,.

Ema said...

erm..erm..
Die dh genggam 9A dlm tgn..
Jgn t'lepas tau..neh

M@r W@n said...

trimas sume...
anda pon mestila dpt gak 9a..

jgn ckp orang je..

huah5..