Saturday, January 3, 2009

School..i'm coming...herrgghh...

Assalamualaikum...

ari ni ari sabtu, 3 Jan 2009..sesi pendaftaran bagi sesi sekolah pada tahun 2009
telah diadakan...aku ditempatkan di kelas 3 ikhlas, bersame2 beberapa orang kawan yang setia..ceh..pada tahun lepas, aku ditempatkan di kelas 2 ikhlas, bersame2 rakan2 sekelas yan happening...tp...2 ikhlas 2008 telah menjadi kenangan...2 ikhlas 2008 telah dibubarkan dan ahlinye telah berpecah kepada 3 kelas atau lebih, aku rase...

namun, aku rase, aku bulehla menyesuaikan diri ngan kelas yang baru nih...walaupun begitu, mase menentukan...sebermulanya era persekolahan 2009 nih, aktiviti internet serta merta dihadkan...ye r..taon nih kan aku kene amik PMR...wah...

berikutan itu, blog nih akan diupdate jugak, tp entry2 akn berkurangan..mungkin entry2 baru akan muncul skali sminggu ke, ataupon 4 entry sbulan??argh...takdir menentukan segala..


wah..aku baru mendapat satu makluman mengejutkan lar...kat blog SiFarah, salah sorang kawan kakak aku...makluman tersebut ialah:


TINGKATAN 4 SMKA Tok Jiring bagi sesi 2009!!
BLOK BARU BAGI 4 KELAS DARIPADA 8 KELAS TINGKATAN 4 AKAN DIALIHKAN KE BLOK YANG BERADA DI ATAS BILIK GURU.
iaitu tempat di mana terletaknya kelas 2 AL-IKHLAS,2 AL-KAUTHAR,1 AL-IKHLAS,1 AL-KAUTHAR bagi sesi 2008.
BAGI PELAJAR TINGKATAN 2 SESI 2009 PULA,ADA 4 KELAS DARIPADA 9 KELAS AKAN DIGANJAKKAN KE BLOK UPPER FORM.

alasan bagi pertukaran tersebut ialah "tak mahu pelajar lower form duk kat atas bilik guru tuh"...waa...cik kiah...keluhan far
ah lok:

"naper buat cmtuh?.aduhai~
kasihan la dekat kami2.
jauh dowh nk pg makmal.
dhle atas puncak tuh.pstu kena turun.pstu naik pulak puncak lain dkt sekolah tuh.
aduhai~.tolonglah!.kami bukan robot!!"

banyak juga guru2 yg berpindah ke skul lain ork?? ust yusof, cg taha, ustzh emiliya..wah...terdpat juga desas desus yang mengatakan sesi usrah akan dimansuhkan...waa...doh kalu gitu...abis r identiti kite sbagai SMKA Tok Jiring kan??alahai cik kiah...

ok, kite tengok kemunculan era baru SMKATJ di bawah pimpinan Hjh Zakiah Salleh a.k.a. Cik Kiah...smakin teruk..atau semakin baik...slamat kembali ke skulah sume!

wassalam


2 comments:

farah suke cookies~~ said...

semakin teruk!
itu jwpnnyer
wt mcm skolah tu dier tubuhkan lak!
aduhai!

M@r W@n said...

yess...

smakin truk..mcm kak farah kate laa...
haha..