Wednesday, January 7, 2009

hem...4 hari di kelas 3ikhlas...

Assalamualaikum...

hari ni 7 Jan, merangkap 10 muharram, maknenye dah 4 hari berturut-turut sesi persekolahan 2009 berlansung, dan aku serta kengkawan yang lain termasukla syed, apih, faeiz, faiz, naim dan lain2 secare kebetulan atau mmg betul, ditempatkan kat klas 3 ikhlas...

hari pertame...orang2 pompuan senyap lake...org2 laki je bising sket..maklumla, awok2 laki ni cepat mesre laa...haha...kate seorang pelajar yg xmau dikenali, hari pertamenye sunggoh bosan..sbb nye pompuan, katenye senyap ngak...haha..mcm ye bising ngak...senyap situ le gok..banyak songeh laa...

pastu, ari kdua...masing2 dah mule bising doh...ckgu2 lak masok n sroh sdiakan buku tu la, buku ni la..taon ni ak perhatikn, banyk gune fail lagi..dari guna buku2...jadi, aku terpaksela mengorbankan sdikit belanja sekolah untuk membeli fail2 yang dimintak oleh cekgu2..ni sume nk dapat 9a punye pasal laa..kalu x dpt gak, xtaw laa nk kate nape...

doakan aku deyh..!

ari ketiga plak, iaitu kelmarin telah menjadi 1 hari yg bersejarah di mane cikgu2 dngan secare rasminye telah menghulurkan kerja2 rumah yang perlu disiapkan oleh aku n kengkawan yang lain...agh...xpe..mmg kerja umah ni sbahagian laa drpada kehidupan seorang pelajar...haha...

ari keempat...merupakan hari ni..ari ni aku tak mahu ulas dengan lebih lanjut lagi, sebab ye laa, banyak kerje umah...hei..bese doh...

wassalam...

No comments: