Saturday, January 17, 2009

erm...esok..Minggu Persekolahan Baru Bermule..

assalamualaikum...

ari nih ari sabtu, 17 jan 2008...

erm...sebenarnye, aku tak ade ape2 nak dikongsi...tapi...aku menulis untuk mengisi kebosanan yang telah melanda...dan akhirnye, kebosanan itu dapat diatasi dengan melakukan sesuatu penulisan...heh...mende aku cakap nih? entah..aku sdiri pon tak tau laa...

ye la..mari kite mengimbas kembali ape yang berlaku minggu lepas...ape yerp...ha! stiap hari, cg mesti memberi kerja sekolah untuk aku dan klas mates yang lain...aku langsung tak mengeluh...tapi...aku tak yakin dpt menyiapkan segalenye...namun...aku tetap akan berusaha...

hari khamis, aku dan syed telah ditugaskan ntuk membuat satu perbentangan...bagi subjek pai, tajuk sembahyang ketika sakit...wah...sebenarnye, kami diberi tmpoh 2 hari sbelom hari perbentangan tersebut...kami ni pon ape lagi, bace buku teks, tengok internet...wah...kirenye persiapan tuh lengkap laa....

tapi, haha...persiapan tuh sesaje je...ustaz tu gak yang ulas banyaknye...syed pon ade r sket percakapan tuh...aku nih, memule je bersuara, pastu, kekal sebagai seorang yang pasif...perbentangan dilakukan di surau sekolah...

jadi, aku blom siap seme keje skolah g...aritu kene berdiri doh...kes tak siap keje skolah je...haha...xpe..skali skale...bkn sokmo...

wassalam...

-pliz smile when u think of me! =)-

3 comments:

farah suke cookies~~ said...

aiyak!.
omar di talkuk lama lagik!
masih rindukan 2008 ka?

M@r W@n said...

ye...
skang nih masih mengenangkn 2008...
haha...
tp..xpe..kite kene kenangkn yang dulu..sbb yang dulu tuh x mungkin akn kembali kan?

namun, bak kate orng, life must go on kan?

farah suke cookies~~ said...

yup.btol tuh.
2008 sungguh indah utk dilupakan.
penuh dgn dugaan+cabaran+kenangan manis+kenangan pahit
sume ada.