Tuesday, December 30, 2008

PMR kluo ari nih..

Assalamualaikum...


ari nih, tepat 30 disember, keputusan pmr telah keluar...jadi, secara rasminye, aku mengucapkan syabas dan tahniah kepada sume calon pmr smkatj yang telah berjaya merempuh rekod...aku dengo2...86 orang dapat 9a ork??wah..mmg satu pencapaian yang memberangsangkan..sekali lagi, tahniah dan syabas...

tahun 2009 pula menyaksikan aku dan rakan2 se-batch aku mengambil pmr...jadi...semoga pencapaian kali ini menjadi dorongan dan memang akan mendorong kami sume mengekalkan rekod yang telah merempuh ini ataupun mencipta kejayaan yang akan merempuh kejayaan pada kali ini...doakan, yerp!

kakak aku pulok, berjaya menggapai 8a daripada 9 subjek yang diambilnye...yang b tuh, tanye laa beliau sendiri...sebagai ahli keluarganye, aku tumpang gembire laa...syabas dan tahniah! diucapkan! haha...

erm..tak ade pape yang ingin disampaikan doh..aku mau tido lok..

ok..salam...!


No comments: