Friday, December 26, 2008

Blog yang menghine Nabi Muhammad??

Assalamualaikum... jadi..aku rase blog nih dah x diupdate untuk beberape lame...jadi...mungkin dapat laa aku menulis sket kat sini...

wah...malam nih aku sdang berehat melepaskan lelah sambil menonton tv, kebetulan mase tuh Buletin Utama sedang ke udare...walaupon buletin utama nih slalu je burukkan kerajaan pakatan rakyat, aku tetap tengok gok r...jadi..skang nih bukan masenye nak cakap sal politik or sbagainye, tapi ada satu berita yang membuatkan aku tertarik...


berita tersebut memaparkan laporan tentang sebuah blog yang dikatekan menghina Rasulullah SAW...katenye blog tersebut menggunakan nama seorang wanita Islam, tapi secare terang lagi bersuluh mengutuk n mempersendekan Nabi Muhammad SAW..aku rase bgitu marah laa..kalu aku knal penulis blog tuh, mmg ade r buah tangan aku wi...

blog tuh memaparkan kartun Nabi Muhammad...seperti yang dibuat oleh akhbar denmark beberape tahun lepas...

jadi..aku tngh bosan laa...entah laa nak wak nape..mmg gile r..slalu je rase gini b
ile depan komputer...kalu tak dapat komputer...rase lain pulok...mungkin aku tak brape nak paham sbenonye internet nih...takpe laa..len kali aku try laa surf tenet...oh..lambat tak blog nih load spenuhnye??aku rase lambat laa..mungkin masaloh bandwith template kot..tengok r..kekgi aku tuko laa template nih...kalu template hok same sokmo..mmg bosan kan??

entah r..


tu je r..


wassalam..

No comments: