Thursday, December 18, 2008

Cakap yang terkosong...

Assalamuaikum...

ari nih 18 dis, rase2nye skul akan dibuke 2 minggu lepas nih...aku bukan nak berniat nape2, tapi..ak kurang ske r..aku nok cuti je..kan ke sedap camtu...ork??tak r risau bab2 nota nih, keje rumah ke...lebih2 gi taon depan nih aku kene amik PMR...ohhh...memang kene belajar dengan bersungguh r...untuk menggapai 9a tentunye...haha...

16 dis baru nih merupakan birthday kawan aku r...aku ucapkan smoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan semoga beliau dapat apa yang dihajati laa...

hmmm....

ape motif aku tulis post nih??entah..ak pon xtaw laa...aku bosan nih...jadi..aku pon trus laa meng-sign in-kan diri aku ke dalam akaun blogger aku, dan tanpa melengahkan walaupon sesaat, trus je mengklik kat new post kat dashboard tuh tadi...tanpa aku sedari, dari tadi aku duk menaip nih...sampai sini doh eh..ooo...diriku mengagumkan diriku...haha...bak kate org..masok bakul angkat sdiri ek??

jadi..lbih sesuai je kalu aku letak labels cakap2 kosong...nk wak gane..aku pon xtaw nk wak gane..haha..argh..ape lagi aku nok tulis nih??pale otok aku kosong skang nih...cam tngah jawab math r..haha..tentang lagu??ohhh...entah r..aku pon xtaw lagu ape yang aku sedang minat..kalola aku ade satu iPod touch generasi ke-2...haha..

hoa...kalula aku ade..kalu tuh...kalu...

k r..
masenye dah tibe..
wassalam..

No comments: