Wednesday, December 31, 2008

About This Blog

Omar Ridhwan
SMKA Tok Jiring, Kuala Terengganu
omar_101194@yahoo.com

URL
URL yang dipilih bagi blog ini ialah http://cakapsenang.blogspot.com. cakapsenang. kenapa aku memilih cakapsenang? kerana cakapsenang tuh adalah perkataan yang senang dicakap dan senang disebut. ini akan memudahkan pengunjung-pengunjung mengingati url blog ini. tiadalah url blog ini susah disebut dan susah diingat. tetapi aku tidak memaksa pengunjung mengingati Url ini.

Tajuk ;UnDescRibeable
ape kena dgn tajuk nih? sempena ape tajuk blog ni diambik? undecribeable dlm bahsa melayu kite panggil tak boleh diterangkan. perasaan memang sukar utk diterangkan, -kan? hanya yang merasa sahajalah yang tahu bagaimana perasaan itu. marah, sedih, kecewa sumenye sebahagian dri hidup. dan, yang hidup itu sahaja yang dapat merasai kehidupan. dan kehidupan yang abadi hanyalah kehidupan selepas mati. hanya itu yang abadi. hanya itu.

Isi-isi atau Intipati
Isi-isi atau intipati blog ini menjurus ke arah kehidupan aku, sebagai seorang pelajar di sekolah menengah. blog ini akan merakamkan pengalaman aku, dan akan menjadi kenangan kepada aku di usia dewasa nanti. aku bukanla sorang penulis yang hebat, setanding dengan penulis-penulis artikel yang terkenal, tapi aku adelah aku. dan aku hanye akan menjadi aku.

aku jugak mungkin akan melepaskan tekanan, keluhan mahupun kutukan di sini.

No comments: